K úspěšnému podnikání v dnešní době neodmyslitelně patří také internetová reklama. Co ale musí splňovat váš web, aby se reklama vyplatila? Na co se zaměřit?
Spustit reklamu nestačí
Ani sebelepší reklama z návštěvníků zákazníky automaticky neudělá. Její úspěch stojí kromě jiného na kvalitních webových stránkách, které návštěvníkům poskytnou hodnotný obsah a zážitek a přesvědčí je k provedení objednávky.
Co musí splňovat váš web, aby se reklama vyplatila
Pojďme se nyní podrobněji podívat na to, co by měl takový obchodně úspěšný web splňovat. V prvé řadě zajistěte, aby z něj návštěvníci získali dobrý první dojem. To znamená, že by web měl působit moderně a přehledně. K upoutání pozornosti také pomůže, když bude používat originální grafiku, nikoliv generickou šablonu.
Návštěvníci vašeho webu by měli okamžitě mít jasno v tom, kam se dostali a proč by na webu měli zůstat. To znamená, že byste neměli nechat návštěvníka dlouze přemýšlet o tom, kam se to vlastně dostal a co má na webu dělat. I z toho důvodu je vhodné, abyste jej z reklamy směřovali přímo na stránku propagovaného produktu či služby, nikoliv na úvodní stránku webu.
Zaměřte se také na to, aby web návštěvníkům zprostředkovával kvalitní a hodnotný obsah. Návštěvníci totiž na webu mají tendenci zůstat pouze v případě, kdy obsah řeší jejich problém, potřebu, touhu či sen. Pouhý výpis technických parametrů produktu tedy rozhodně nestačí.
Jen málokdo na webu nabízí něco, co někdo jiný nemá. Proto je důležité odlišit se od vaší konkurence. Vždy tedy uvádějte konkrétní důvody, proč jste lepší než vaše konkurence a co vás odlišuje. Přesvědčte návštěvníky, proč by si měli vybrat právě vás.
V neposlední řadě nezapomeňte návštěvníky webu vyzvat k akci. Na cílovou reklamu stránky tedy umistěte například poptávkový či objednávkový formulář. Mělo by se jednat o prvek, který povede k okamžité akci návštěvníka a díky kterému z něj učiníte svého zákazníka.
Více informací o tvorbě webových stránek najdete na www.mdwebdesign.cz.